assalamualaikum...

here my site, my own way to present myself as i won't bother anyone
this is how i'm expressing myself by writing here, because most of the time I'm enjoying blogging

Wednesday, March 20, 2013

my lacking~ trying to improve

assalamualaikum..

yeah, my lack..


sorry lah menyerang blog untuk membebel-bebel..

inilah keje bila duduk sorang2,mengadap lappy je..

dulu,saya akui saya tak berapa rapat dengan guru2 saya..

dan mereka pun juga takde nak rapat ngan saya..
ada je yang okey, tapi ramai yang tak.. haha

bila tak rapat, obviously saya tak tahu sangat pasal mereka.


sekarang. menyesal?

entahlah~

tapi saya memang terasa juga lah kalau sampai kena tegur

"Ni mesti dulu xhbs taaruf dgn ustz. "
kalau saya tanya balik ustzh pun tahu tak pasal saya. biadap tak..hehe

kan dah cakap. saya seorang yang anti sosial

saya tak reti mulakan conversation,
tapi kalau layan orang berborak,saya okey je..
sebab saya bukan seorang peramah dengan stranger..

tapi, saya takde lah nak terasa hati kalau orang tak kenal saya.

itu normal.
saya bukan siapa2.
dan mereka tak boleh jugak  nak expect yang saya tahu pasal diorang.kan~
lain la,kalau memang ada kaitan dengan saya..ada kisah dan memori bersama

"what you give, you get back la,dear"


tak boleh nak expect orang akan tahu details pasal kita,

kalau kita sendiri tak pernah nak amek tahu pun pasal orang tu.
ikot lah, orang tu cikgu kita,sepupu sepapat kita ke..makcik2 kita ke

saya cabar,

korang ingat biodata lengkap setiap prof korang kat uni tu.haha
nama prof pun tertukar2 lagi.haila~

ye, tahu tahu..

bertaaruf tu sangat bagus.
Islam menggalakkan untuk berkenalan.
saya suka kenal ramai orang. jumpa macam2 jenis orang

tapi saya juga ada masalah payah nak ingat nama orang.

kalau ingat nama pun,saya dah tak cam yang mana satu..

I'm trying to improve..


serious, saya tak kisah pun nak berinteraksi dengan orang without knowing her/his name..

tapi some peoples,tak boleh.am I right?

ok,that's it. bubye




No comments: