assalamualaikum...

here my site, my own way to present myself as i won't bother anyone
this is how i'm expressing myself by writing here, because most of the time I'm enjoying blogging

Saturday, March 17, 2012

#moodexcited

assalamualaikum semua.
ini sedikit kenangan yang ku coretkan ketika berjumpa sahabat2 lama di Jordan hari tu~

Hadiah yang beharga dalam erti kata sahabat yang sebenar
Adalah memberi yang terbaik dari diri anda sendiri

Bergaullah dengan manusia sebaiknya
Sehingga kalau kamu mati mereka tangisi
Dan kalau hidup mereka selalu merindui kamu

Yang indah itu pertemuan
Yang manis itu kemesraan
Yang pahit itu perpisahan
Yang tinggal hanyalah kenangan



sekian dari saya.
dan sekalung penghargaan buat sahabat2 di sana,
Fatihah
As
Faeizah
Ainin
Wan
Atiyah
Kak Thirah
Athirah
dan juga muraqib malam tu.


coretcoretan1: ni ha video bolops aku buat sendiri. 1st time ok. mmg konfem xadvance sgt. hee~

coretcoretan2 : rupanya penat gak nak wat video2 neh. mmg tabiklah upp tu,buat video promo bagai.:D

coretcoretan3 : nanty aku buat video complete jaulah aku ke jordan tu. ni br half kot. time jumpa kwn2 lama, belum betul2 start berjaulah melihat bumi luas jordan tu. sabarlah eh. bahan nak cari mkn masa jugak. aku ni budak medik yg busy.ceh ceh :p

No comments: