assalamualaikum...

here my site, my own way to present myself as i won't bother anyone
this is how i'm expressing myself by writing here, because most of the time I'm enjoying blogging

Thursday, February 2, 2012

manfaatkan cuti~



assalamualaikum..
dah tgk video kat atas ni.
memang terkesan.

ya, masa lapang pun satu ujian.
masa sempit lagi lah.
nak kata lapang sgt skang ni xjugak.

tapi sempat je nak online kan.
sempat je skype ngan family tiap2 hari
sempat je masak dan layan movie
taklupa jugak. study dan study..

tengok tu, ni lah life study leave aku.

muhasabah balik.
harap sempatkan diri utk solat sunat bnyk2.
baca quran banyak2.
zikir banyak2.
dan berlumba2 lah buat baik banyak.banyak.

yap. sekali lagi aku nak kata aku suka cuti study leave
rasa cam sempurna.
boleh study banyak2. nawaitu lillah.
boleh solat awal waktu. jemaah ngan housemate.
boleh makan banyak2 jgak.hee~

tapi seyes aku risau kalau dah mula cuti winter break ni.
nanti rasa relief habis exam.

mula lah.
nak buat perkara lagho2.
doakan.
aku dan kita semua sentiasa istiqamah dalam perkara kebaikan.
bukan hanaya bermusim.
bukan kerana bersebab.
tapi betul2 sebab worship ALLAH.

coretcoretan 1 : jom ke tafaquh di masrah. sedar tak. skang maulud nabi. apa lagi, selawat banyak2.
sallu alannabi~

coretcoretan 2: lama dah xkuar umah ni. terperuk je..so,mlm ni smbil menyelam minum air. jumpa kwn lama, pastu gi tafaquh.:D

No comments: