assalamualaikum...

here my site, my own way to present myself as i won't bother anyone
this is how i'm expressing myself by writing here, because most of the time I'm enjoying blogging

Saturday, December 24, 2011

ciptaan Allah yang sangat2 cumel~

Aku suka baby..dan aku tau ramai je org suka baby..sayang baby..
suka main ngn budak2..
doakan semoga aku berjaya menjadi seorang paeditrician..


klu aku tgk baby..terus hilang segala keserabutan yg melanda..

mungkin krn baby ni umpama kain putih..
mereka adalah ciptaan Allah yang cumel..

tgk ank2 arab ni cumel2..geram sgt!!

bayi yg baru lahir,ada beberapa perkara yang perlu dilakukan ketika kelahirannya..sila baca

alhamdulillah,walaupun bkn masanya lagi utk aku ada baby sendiri..cehh..tapi aku bersyukur dgn kehadiran dua org anak saudara aku..
dan insyaAllah lagi dua akan menyusul..

__________________________________________

ALBUM MUHAMMAD DANISH AMZAR





danish manja~












tengok! sekejap je budak ni dah besar..
tak lama lagi nk dpt adik baru ye..hehe












  ____________________________________________________________


ALBUM MUNSIF FATHI

ohh..tenangnya tgk dia tidur..che na doakan semoga fathi jadi anak yang soleh dunia Akhirat~
jelingan fathi



bulatnya mata~













baby solehh

Akhir kalam, nasihat aku kpd para wanita..andai anda mempunyai rezeki dan mampu melahirkan anak..lahirkan ramai2..

ok,fine.. aku ckp sedaplah sbb aku xrse sendiri lg susah melahirkan baby..
tp aku pernah je tgk dgn mata aku sendiri di wanita2 Arab ni melahirkan baby kat hospital..

sekurang2nya,segala keperitan itu akan terbalas andai anda mampu melahirkan anak2 dan generasi yg soleh solehah..
yg mnjadi pejuang2 Islam..indahnya~~

bukan ke Nabi suka melihat umatnya yang ramai.
Islam menggalakkan seseorang itu mempunyai anak ramai. Bahkan dalam satu hadis Nabi bermegah dengan umatnya yang ramai di mahsyar..

coretceloteh 1: hurmm,terubat rindu kat anak2 sedara yg ada kat Malaysia nuh..miss you all~

coretceloteh 2 : aku selalu terpikir,mesti kelakar klu aku sndiri ada baby esok2..muka baby yg sama mcm aku..yelah,muka anak mesti ikut parents kan..hakhak
nanti tgk klon muka sendiri dalam versi cumel..lala~ :p


3 comments:

The Skeletal One said...

comel sungguh bayi2 ini

NanaSarkhan said...

eh eh samela kita. aku pon suka baby gak. rase tenang kan? aku rase aku patut jadik pediatrician lah. kau rase? #tetibamintakopinion

mEkLee said...

ok je..kita bukak klinik sesama..
ko pun ada je gaya keibuan..budak suka..hehe