assalamualaikum...

here my site, my own way to present myself as i won't bother anyone
this is how i'm expressing myself by writing here, because most of the time I'm enjoying blogging

Friday, January 27, 2012

reunion skype~

25hb JAN

bg rakyat mesir..ni tarikh bersejarah mereka. mengimbau kenangan revolution dorg.
ok,kami2 dpt arhn dr pihak atsn utk xbole kuar umah.
so,duduk jelah diam2 dlm umah,study dan study.
housemate terchenta yg suka msk pulak buat puding karamel. sedap.sedap
dan musim2 sejuk n exam ni buat perangai lg.rse asyik nk mkn je. duduk 2,3, minit rse nak mkn. berjalan 2,3 km perut berbunyik lapar. xphm betol.hehe

ok,point kat sini aku nak buat catatan memory reunion skype aku ngn kwn2 lama maahad dlu.
ooh..mula kat group fb 'we are family'.
tehoh letak pic sep2 jordan.
ok,suma dah nmpk lain. penampilan,muka.
wah..sgt2 rindu korg.~~

dan akhirnya tehoh mengeluarkan statement kat wall group tu :
"perhatian kepada batch akhawwat gen_2...
arahan raisah kelas kita Nuramalina Yahaya.. bukak skype.. nanti sye add dlm conversation..he3 ... renion mlm kita "

last2 yg betul2 diberi peluang utk join group conversation mlm tu:
aku, tehoh, faeizah, faza, aisyah norddin, as dan ahlam..

kesimpulan yg dpt dibuat d sini ...
seronok sgt dpt borak2 balik ngn sep ni.
hk jd serabutnya,sumo nok kecek gak. kuca habes..hehe

dan sebelum skype tu, aku gayut jap ngn gewe lamo (kak yah terchenta)
her plan this winter break olidey ke UK.
dan aku berlainan arah ..aku, ahlam n auni terbang ke jordan
xsabarnya..~



semoga Allah bg kekuatan.
semoga Allah bg panduan.
semoga Allah kurniakan kejayaan

aku dan kita semua buat terbaik utk exam neh.
dan belajar dan belajar nawaitu lillah.
moga ilmu ni ilmu yg berkat n bermanfaat.
bittaufiq wannajah!! aja aja fighting (gedik jgak,nk bubuh bhs korea tuh :p)

ok,xnk ulas pnjg2..malas~ 

coretcoretan1 : maaflah,bhs kali ni agk bercelaru campor abes ngn bhs klate. fhm2 jelah br berbelit lidah borak ngn kwn2 yg mostly from kelantan..haha

coretcoretan2 : ni pun tgh on9 kat umah tiqah. study group pract with fatin hott~~ haha
best kot study group sesama utk exam pract ni. sbb aku bkn jenis study berkumpulan. dr sekolah lg xbese..tp ntahlah,kali ni cam best je.

No comments: